Powered by Blogger.

tamat sudah......

setelah sekian lama menunggu.....
akhirnya selesai la jugak....
setelah 3 tahun 6 bulan....
aku tempuhi semua dugaan/kesukaran.....
alhamdulillah, syukur kepadaMu Ya Allah.....
kini aku telah bergelar graduan.....
kalaulah Engkau tak bagi kekuatan kepada aku....
mungkin aku tak mampu nak melaluinya seorang diri....
terima kasih Ya Allah....
terima kasih mama....
terima kasih abah.....
terima kasih adik-beradikku....
saudara-mara....
dan tak lupa kepada tenaga pengajar.....
dan akhir sekali....
golongan2 yang paling penting...
sahabat-sahabat handai....
terutamanya kelas MANUFACTURING batch 2009/2012.....
terima kasih banyak-banyak....
ahamdulillah dengan berkat doa kita semua...
aku dah berjaya menghabiskan pengajian....
walaupun hanya di peringkat Diploma....
tetapi bayangkanlah pengorbanan semua yang telah disebutkan di atas tadi tu....
terutama sahabat-sahabat sekelas....
cuba bayangkan kalau kita belajar...
tapi tak punya kawan/sahabat....
macam mana agaknya pelajaran kita?
fikir fikirkan laaa....

ok laa dah la tu kot....
malas nak tulis panjang-panjang....
tak dak idea lagi niii......
dah lama tak bukak blog....
otak blank dah.....

wassalam.....
('',)....

Newer Posts Older Posts Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments