Powered by Blogger.

..alhamdulillah..

kesihatanku da beransur pulih....
alhamdulillah....Syukur kepada Allah swt...
aku harap2 mlm ni xjadi mcm mlm semalam...
xboleh nk tido sbb sakit urat & sendi...
thnx r kt Faiz( my housemate ) sbb tlg blikan aku Panadol extend...
lepas ja mkn panadol 2 alhamdulillah ok la blik...
bru dpt tido lena...(",)

posted under | 0 Comments

...demam berjangkit....

2 hari lepas pening ja...
hari ini, lebih teruk ag....
demam plak...
Masya'Allah.... Subhanallah...
Allah Maha Kuat....Dia Yang Berkuasa ke atas setiap sesuatu....
Demam kali ini situasinya agak pelik....
sebab ia adalah demam berjangkit....
kt my house saja ak & sobree da demam...
kt kelas lagi ramai...
setakat ni da lebih kurng 7 org da....
adakah ini demam berjangkit??
dan adakah demam ini merbahaya?
adakah ini suatu balasan untuk kami ?
adakah kami bersalah kepada-Mu Ya Allah?
ampunkan kami sekiranya kami bersalah ....
doa2 kan lah semoga demam ini bukan merupakan demam yg boleh menyebabkan
sesuatu yg xdiingini berlaku....
ak mohon kepada sesapa yg berada dalam waktu @ di tempat2 yg doanya makbul....
please.... doakan kami...
Ya Allah janganlah Engkau uji kami dengan dugaan yg kami xmampu
untuk hadapinya.. kami hamba-Mu yg lemah lagi kerdil....
Sesungguhnya Engkau Tuhan Yang Maha Besar....
sembuhkanlah penyakit kami ini....amin...
hanya Dia yg mengetahui segala-galanya....
Subhanallah.....


kepada Sobree, Az-Zuhri, Piye, Kicop, Farshad & sesapa lagi yg demam....
banyakkan bersabar..... istighfar byak... di samping berdoa.... i'Allah.... Allah akan makbulkan doa kita... amin...

ps*: jangan amik kesempatan plak tuk ponteng klas.... ok? tp law da xlarat sgt2 2 ok la.... better rehat....

posted under | 0 Comments

Mesyuarat Agung MSNT .....

for the first time, I have been invited to attend this meeting.
I'm very grateful cause they gave me an opportunity,
during the meeting, I had recognize several people,
who are very knowledgeable on this field,,,,
I would like to convey my gratitude to Mr. Salleh Md. Som,,,
who is my adviser.....
oppppsss,,,, before I'm forgot,,
I sure some of u doesn't know what is MSNT stand for,rite?
emmmm,, I'm sory for not telling u at the beginning ( *please apologize me, huhu.... )
MSNT is stand for Malaysian Society of Non-Destructive Testing.....
It has been established about 21 years ago....
Many of the society members are 'VETERAN'.....
or in other word older than me.....hihi....
but however, there are still members who is same as me....
'kids' which at early stage of study....haha....(*kami orabg baru)
They are very smart and good on this field of study....
I admit that..... they have an excellent knowledge.....
kita sebagai warga muda , perlu ada semangat seperti mereka,,
kerana 1 hari nanti kita akan mewarisi mereka.....
janganlah jadi sombong untuk belajar,,,
apa yg kita xtaw, ask for it...
jgn sampai tersesat jalan,,,,
think deep about it....
jangan jadi katak bawah tempurung.....

posted under | 0 Comments

alhamdulillah.... renungkan....

seronok sgt pagi ni.....sbb bgn2 ja da xpenin kepala ag...
fuhhh!!! sakit kepala semalam mmg xdp nk di ungkap ngn kata2,
korg alami r sendiri law nk rasa jgak.... ok?
Allah nk tunjukkan btapa sakitnya azab law kita tinggalkan suruhanNya...
ingtlah kta kt dunia ni sekejab ja...
ag pon siapa la kita ni?
just seorang hamba... rite?
hinanya kita? so as a hambaNya kita wajib menuruti setiap perintahNya...
jgn la belagak mcm kita hebat sgt....
sedarlah kita ni HAMBA.....

posted under | 0 Comments
Newer Posts Older Posts Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments