Powered by Blogger.

...demam berjangkit....

2 hari lepas pening ja...
hari ini, lebih teruk ag....
demam plak...
Masya'Allah.... Subhanallah...
Allah Maha Kuat....Dia Yang Berkuasa ke atas setiap sesuatu....
Demam kali ini situasinya agak pelik....
sebab ia adalah demam berjangkit....
kt my house saja ak & sobree da demam...
kt kelas lagi ramai...
setakat ni da lebih kurng 7 org da....
adakah ini demam berjangkit??
dan adakah demam ini merbahaya?
adakah ini suatu balasan untuk kami ?
adakah kami bersalah kepada-Mu Ya Allah?
ampunkan kami sekiranya kami bersalah ....
doa2 kan lah semoga demam ini bukan merupakan demam yg boleh menyebabkan
sesuatu yg xdiingini berlaku....
ak mohon kepada sesapa yg berada dalam waktu @ di tempat2 yg doanya makbul....
please.... doakan kami...
Ya Allah janganlah Engkau uji kami dengan dugaan yg kami xmampu
untuk hadapinya.. kami hamba-Mu yg lemah lagi kerdil....
Sesungguhnya Engkau Tuhan Yang Maha Besar....
sembuhkanlah penyakit kami ini....amin...
hanya Dia yg mengetahui segala-galanya....
Subhanallah.....


kepada Sobree, Az-Zuhri, Piye, Kicop, Farshad & sesapa lagi yg demam....
banyakkan bersabar..... istighfar byak... di samping berdoa.... i'Allah.... Allah akan makbulkan doa kita... amin...

ps*: jangan amik kesempatan plak tuk ponteng klas.... ok? tp law da xlarat sgt2 2 ok la.... better rehat....

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments