Powered by Blogger.

klas batal la arini......

tunggu punya tunggu
tub tub tgok klas batal
ceh, penat je bangun awal2 pagi
hehehe...
tp tak rugi pun bangun awal,
sbb da gak keja yg dapat aku wat....
arini depa gtaw seluruh MIAT xde klas,
sbb mslh jadul agaknya.....
mmmm,, x taw la....
itu admin punya keja,
huhu...
tp arini dah xde klas
tpaksa la cari idea lain
pa yg nak dilakukan arini.....
mgkn dapat basuh moto aku arini....
sejak aku balik daripada Penang
aritu xprnah ag aku basuh.....
hahaha....
mgkn moto tu pun da marah
sbb aku dah tak jaga dia....

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments