Powered by Blogger.

hepy besday MAMAku tersayang....

assalamualaikum...
1st of all, tgok tajuk pon dah tau kan,
it's my mom birthday,
so sebelum melebarkan ag coretan ni,
I would like to wish to my mom,
HAPPY BESDAY MAMA,
semoga kehidupan mama akan lebih bahagia,
dipanjangkan umur,
dimurahkan rezeki,
diberi kebaikan di dunia,
dan di akhirat kelak,
i'allah, amin..
angah senantiasa doakan mama,
mama ibu terbaik dalam dunia ni,
tak ada yang baik dan terbaik daripada mama,
u always no one for me!! 
thanx sbb mama jaga kami adik beradik selama ni,
kami amat2 hargai apa yang mama lakukan,
kami akan balas budi baik mama,
dan jugak abah,
sekadar apa yang termampu,
i'allah, jika Allah izinkan,
angah nak mintak maaf kalau angah ada wat silap kt mama,
sepanjang mama besarkan angah,
harap mama maafkan kesalahan angah,
angah doakan semoga mama & abah,
bahagia seadanya,
berkekalan sehingga ke akhir hayat,
dan semoga kehidupan bonda and ayahanda,
sentiasa berada dalam lindunganNya,
i'allah, amin.
May Allah Bless u in whateva u r doin....
once again, HAPPY BESDAY MAMA...

LOVE U SO MUCH!!!
MUAHHHHHHH!!!!!






posted under |

2 comments:

Khairunnisa Ithnain said...

mak cik happy birthday~ :D
tumpang wish kat sni, boleh kan?

huzaimRosli said...

boleh.... =D thnx...

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments