Powered by Blogger.

setelah sekian lama....

assalamualikum...
alhamdulillah, aku masih lagi bernyawa,
di atas bumi Allah swt,
aku bersyukur kepada-Mu,
setelah sekian lama,
akhirnya aku kembali,
kembali ke mana?
ke mana lagi,
ke dunia fantasi ini,
DUNIA BLOGGING...
('',)....
dah lama aku menyepi,
atas sbb tertentu,
aku terpaksa menyepi,
tapi tak aku ceritakanlah disini mengapa,
sebab ianya sangat tidak penting pon,
terutama untuk kamu semua,
haha...
maksud aku tak la penting untuk kamu tau,
jangan salah faham ea..
emm.. apa cerita baru ea dlm dunia fantasi kita ni?
ada yg menarik berlaku sepanjang aku tidak disini?
mungkin ada,
tapi aku ja yg wat tak tau...
teruk betul! bukan aku la,
tapi pernagai aku,
hehe...*tak nak ngaku...
oklah kamu semua,
aku rasa nak berhenti dulu setakat ini,
tapi sebelun tu,
aku nak wish something untuk semua,
SELAMAT TAHUN BARU 2011M,
semoga kehidupan taun baru ni,
lebih bermakna kepada kita semua,
apayang dah berlalu kita tinggalkan,
bersedia untuk menghadapi apa di depan kita,
mungkin yang dah berlalu itu,
dapat kita jadikan sebagai tauladan mahupun teladan,
*aku rasa cam sama ja dua2 tuu.. haha..
bak kata pepatah Melayu,
buang yang keruh, amik la yang jernih,
bersama2 lah kita meningkatkan kualiti hidup kita,
dengan apa cara sekalipon,
aku doakan semoga,
kita semua,
akan mendapat kehidupan yang lebih baik.
daripada tahun2 yang sebelum ni,
i'allah, amin...
*semoga Allah swt makbulkan doaaku..

budak2 terjun telaga,
sekian saja coretan saya.

posted under |

1 comments:

echah mashuri said...

hahha..sempat lagi berpantu2..;p
jgn tinggal terus dunia blogging dahla.sin kat reader neh.heehe

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments