Powered by Blogger.

k.e.n.a.n.g.a.n.

lokasi: area umah Tasya
masa: tyme kenduri kawen Dayah( 19-06-2010 )
yang hadir: sapa yg ada dlm gambaq.*yang gambaq sorg2 tu bukan.
















































p/s:FUHHHH~~ punya la banyak gambaq yg kami shot hari tu,
ni nasib baik aku ada kerja aritu,
law aku free lagi,
emmm... banyak lagi gambaq ....
hahaha....


BEST!!!!
1st of all aku wish kat Hidayah Malek, SELAMAT PENGANTIN BARU, semoga berbahagia sehingga ke anak cucu. i'Allah. amin.
Pas ni sapa2 nak naik pelamin plak jgn lupa comtact aku ea*dengaq2 ada yg nak naik pelamin hujung taun ni. xtaw la betoi ka dak?. hahaha. aku sentiasa tggu pggilan korg.
Aritu seronok sgt sbb dapat jumpa korg balik. maklum la. da 8 tahun aku xjumpa korg. aku pernah gak berdoa kepada Allah supaya aku dapat berjumpa ngn korg balik. Akhirnya, Alhamdulilla, Allah makbulkan doa aku.
Terima kasih Ya Allah. aku betul2 bersyukur pada-Mu.
flashback ni *pernah 1 hari tu, aku teriak(kenang2 balik,lawaknya sampai teriak2,kakakaaka~~tp berbaloi) sebab aku pikir aku xkan dapat jumpa korg ag.mana taknya, aku, sepanjang 8taun tu, xpernah aku dengaq 1 berita pon pasai hgpa suma...
korg la byk bantu aku dulu waktu kat skola. walaupon aku da xdpt nk ingt sngt detik2 bersama kita kat skola dulu, walaupon xdak gambaq kenangan kita dulu, tp aku xkan lupakan korg suma.
ALL OF YOU ARE STILL IN MY HEART.seriously.
(mesti hgpa pikiaq, biaq btoi huzaim ni).hahaha.Whateva la. ni semua adalah disebabkan korg antara sahabat pertama aku di dunia aku. sbb aku jmpa korg kt skola rendah. sebelum skola rendah kita suma masuk tadika ja, masa tu mana nak taw apa itu sahabat, teman, kawan suma tu, kan? so hgpa la sahabat, kawan, mber, teman aku yang terawal. FRIENDS FOREVER. korg banyak ajar aku erti persahabatan. THANKS A LOT FRIENDS.



Erti Persahabatan

Bagaimana bisa ku nilai persahabatan?
tak terjangkau tanganku untuk menggapainya,
mindaku juga sering keliru memikirkannya,
begitu juga lidahku yang kerap kali kelu,
semakin ku fikirkan, semakin bercambah pertanyaan,
entah bagaimana untuk ku temu jawapannya.

Cukupkah persahabatan jika harta jadi cagaran?
yang kaya pasti berteman dan yang miskin dicemuh,
Atau yang bercambah disebalik kuasa digenggaman,
pasti dikelilingnya teman yang bisa berdampingan
apakah persahabatan itu penceria suasana?
ataupun penglipur lara tatkala bersedih,

Teman itu yang bisa membuat hati senang
tapi ku tak mahu yang membiarkanku terleka
Jika begitu, yang sering menegur itulah teman
menegur hingga ku bisa terluka dan bersedih?
ku tidak pasti bisakah ku menanggungnya,
kerana itu perlunya bil hikmah.

Lantas bagaimana harus ku kenal mereka,
teman mahupun yang mengambil kesempatan,
teman itu bisa kau kenal sepanjang hidupmu,
kau melihat, menghayati dan menilai mereka,
tak semestinya teman itu sentiasa bersamamu
tapi semangatnya itu sentiasa mengiringimu

aku sahaja yang inginkan teman yang baik,
mungkin indah impian ini buat diriku,
tapi persahabatan itu bukan untuk seorang sahaja,
mereka juga inginkanku sebagai teman mereka,
itu cagaran biasa dalam berteman,
dan ku juga harus menjadi teman yang baik.


f.r.i.e.n.d.s f.o.r.e.v.e.r


Sharil( Chaen )



Izham( Mat Taham )


Nazirul( Own )


Fendi


Tasya


Fara Afiza


Hidayah( Dayah )


Fara Izaty


Khairun Salwa


Farhana

Nadhirah




*note:sapa yg ada gambaq mber2 ag, passing kt aku. aku nak masukkan kt cn. ok. & law ada komen apa2 dialu-alukan. setiap komen anda dihargai. hahaha~~
*sory sbb aku amik gmbaq hgpa xgatw... SORRY k...

posted under |

3 comments:

huzaimRosli said...

aku harap aku dapat penuhkan gambaq kita semuua.... =D

Khairun Salwa said...

haha...
akhirnya..dpt gk wt blog ak sndri..hehe
jgn lupa follow aku eyh..
ermm..yg cte ats ni.
thanx coz uplod pic2 nih.
t kalo ada masa..
kta plan wt reunion nk..??
xkesahlah nk jmpa kt mna pon..
wt ag bez n gmpak..!! hehe;))
*jgn pula tgok2 la blog ak..
http://sweetkhairun.blogspot.com/

Anonymous said...

oit mat jem ambik gamabaq aby sadani yg terbaru add aku >>>tasya

Newer Post Older Post Home

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments