Powered by Blogger.

hot!!!! selesaikannya......=p

aduss~ kena tag? apakah ini..... kenapa aku??


1-Anda rasa anda hot?
ya...terlalu HOT....sebabnya aku ditag.......=p

2- Bila kali terakhir anda makan pizza?
soalan agak HOT!!!!hahaha.... mmg la agak lama.... taun 2007...waktu f5...tu pon cikgu Zulkifli belanja.... hahaha....

3-Lagu terakhir yang anda dengar sekarang?
lagu Spring-Bourgenvilla.... lagu yg sangat2 jiwang.... tp best layan.... huhu


4-Apa yang anda sedang buat selain menyelesaikan tag ini?
nyanyi sorg2 sebab da xdak kerja lagi.... haha... nak pegi karok xdak duet,,,,baik nyanyi kat umah ja....jimat duet & dapat hiburkan jiran2 sebelah umah.... wakakaka....

5- Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
angah( family & sedara suma pnggil )
mat jem( dak2 skola rendah )
mat kopiah ( sbb aku ska pkai kopiah, cisss... )
dak MIAT
huz( waktu kat matrik )
zaim ( dak2 pmpuan pggil ni, depa kata nak manja... kakaka~~ )





Tag 8 org
habis la korg~~

abdullah kadir
lan
mimi
syazmin
nadia
nikmah amirah
hafiez
iznie

Siapakah org no. 1 kepada anda?
Dialah otai waktu kat MRSM dulu.... aku mmg respect dia ni....*jgn kembang dir....=p

Katakan sesuatu kepada org no. 5
sory.... terpaksa aku tag nma .... kiki.... t aku blnja mkn... ok?


Org no. 3 ada hubungan dengan siapa?
emmm....spa tah? xberapa ingt nama .... (*nak taw tya la dia)

Bagaimana pula dengan orang no 4?
haha.... dulu ada.... tp skg, no comment....
=D


Pesanan buat orang no 6?
banyak2 kan bercakap,,,,

Kata2 cinta untuk orang no 2?
Cinta akan datang bila diperlukan... xpayah dicari.... law dicari ia akan pergi jauh lagi dari kita....
*amik balik ayat hg.... hehe....

adakah orang no 7 & 8 mempunyai persamaan?
ada.... manusia.....


Berikan 5 yang anda taw mengenai orang yang tag anda?
perempuan...
peminat-->fan KAKA( siap sabotaj ag time KAKA kena kad aritu )
kuat mkn ( yg diberitahu kepadaku )
pandai men futsal ( xtaw la btoi ke x? hehe..)
cantik( haha, sbb aku laki )

Perasaan anda semasa menyelesaikan tag ini?
rasa HOT pon ada sebab, aku tulis waktu tengah hari.... kahkahkah~

posted under |

1 comments:

eRza farEeha said...

uit..nme ak xde ke??kih3

Newer Post Older Post Home

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments