Powered by Blogger.

luahan..*luah daripada hati kepada komputer..



assalamaulaikum... dah lama xbkak blog aku ni... selalu aku dok baca blog orang ja sebulan dua ni.. malas la nak update blog, tp kekadang tu best jgak dapat update. dapat la menulis.. *macam la aku suka menuli... kakakaka....emmm....kadang2 tu kan aku tgok orang lain pya blog, seronok ja mata memandang... Aku suka baca blog orang.. tah macam mana dorg wat blog dorg aku pon xtaw.. Bukan apa, bahasa2 dorg dalam blog tu,, perghhhh,, menarik hati aku tuk membaca.. pas 2 isi2 blog dorg... sumanya menjadi.. aku still xpaham macam mana cara sebenarnya nak tulis blog ni.. haha... tp apa2 pon,, aku sedang berusaha tuk memperbaiki kesilapan aku..aku akan belajar..* boleh ka? kiki~~ kekadang dok saja2, boring2 mmg syiok dapat tulis blog ni, tp bila stat ja nak tulis, hampeh... xtaw plak apa yang nk ditulis... itu la masalah terbesar aku... hahaha... huzaim huzaim... orang nak wat blog hg pon sibuk gak nak ber'blog'.... isk3... dah la xreti.... kakaka....whateva la orang nak cakap apa,, aku still aku.. HUZAIM anak CHE ROSLI.. huhu.... blog ni aku wat just suka-suki aku.. tyme2 boring2 ka ,, aku bkak r blog ni.. tulis2 ckit.. walaupon xtaw apa yg nk ditulis,, tp try ja la ,tulis ja... jgn ckp bnyk.. haha... tgok cm ni.. aku bkn taw sgt nak tulis cm na.. hihihi... aku sebenaqnya xsuka sangat orang2 baca blog aku ni, tp aku pikir law orang lain xbaca macam mana aku nak taw blog aku ni OK ka KO? emmm... pikir punya pikir, last2 aku wat keputusan... Boleh la nak bg orang lain tgok ,, biaq dorg komen apa2 pon.. So daripada komen dorg tuuu,, aku boleh betulkan... mgkn aku xnmpak kesalahan diri aku... tp dorg nmpak... that's way... we must publish our blog.. huhu... am I rite? ngeeee~~ i think that's all that i want to say for now... hope i'll try to improve my self..i'Allah.... amin... salam alaik~~ ('',)..

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments