Powered by Blogger.

1st Lucky Draw by Atie Aizam


assalamualaikum... mm... anda merasa bosan nak tulis entry sendiri....?
mungkin xdak idea nk tulis tntng apa..?
sama cam aku... hihi...
so bek join giveaway ni..
1st Lucky Draw by Atie Aizam
mana nak taw kan, cabut2 keluar nama kita... kah3... =D
boleh dapat hadiah free... huhu....
semua ni rezeki... jangan tolak.... rugi oo... ('',) ...
jom3.... join...
bukan susah pon...
just jadi follower then
wat enrty tentang ni,
dah..... =)

nak taw hadiahnya apa?????


laptop accessories
ada 10 brg dlm box ni termasuk mouse,
cable lock dan sebagainye.. :)

posted under |

2 comments:

CeeKeen said...

wahhh..sape nak bagi 10 brg free camtu jer erk..besh2....congrates pd sape yg bertuah tuh... ;))

huzaimRosli said...

tu la kan.... try la masuk... huhu... mana nak taw nasib kita... i'allah... =D

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments