Powered by Blogger.

reunion sksp batch 97/02.....

 assalamualaikum wbt...
haloo!! kengkawan...ha ha ha...
amacam arini? padang kota ag? jom!!
y-i-h-u-u-u-!!!!
arini nak cerita sikit kt hgpa semua...
pasal cerita yang paling hot berlaku baru2 ni....=D
aritu* tak lama sangat la baru minggu lepas...haha..
KAMI*ex-sksp batch 97/02...
ada wat reunion secara kecil2-an...
berjumpa kembali,,,
mengeratkan silaturahim yang telah lama terpisah...
banyak kenangan yang terukir daripada sejarah dulu...
terlalu banyak memori yang aku sendiri pon dah tak ingat...haha...
sebab dah banyak sangat memori ni...
aku pakai memori kecik ja...

tapi sungguh tak sangka ada sebahagian kecil daripada kawan2 aku ni...
dapat ingat MOST of the story,situation,accident,incident,event etc....
*sapa mereka2 yg ingat suma perkara2 ni..? haa...jom tya mereka...haha...
apa yang berlaku kat sekola dulu....
semua depa ingat....
wow!! so interesting....haha...('',)..
even kedudukan meja pon depa boleh ingat...
Masya-Allah...mereka betol2 kuat ingatan...

hmm..ok la...
jom aku nak cerita sikit detik2 reunion yang berlangsung aritu...
sangat best....!!! rugi la sapa tak datang...
haha...saja bagi jelous sikit ann...kah kah kah....
antara yang datang aritu:
lelaki...
wanita(dh xpggil perempuan sbb dorg suma muka da mcam org k*w*n...haha...lawak ja...
alhamdulillah walaupon tak ramai sangat...
tapi event still dapat dijalankan...
walaupon tak seperti yang dirancangkan sangat...
sbb ada yang datang awal ada yang datang lewat....
tapi tak apa la....akhirnya...
Allah swt telah beri kesempatan waktu dan ruang tuk kami bertemu kembali...
syukran jazilan Ya Allah.....
jom kita tegok gambar2 yang sempat diterjah...
('',)....ha ha...


beraya di rumah cikgu Najib...cikgu BM sewaktu darjah 6....

bersama cikgu Murad...cikgu Matematik...otai Math..('',)..














































 
duit raya tuu!! haha...besar tak besar cikgu dah bagi sapu....haha....alhamdulillah...
tersenyum manis....cik linda....phewittt!! ('',)....hehe...

sadani...dengan kameranya....=D
salwa...drebar yang baik! sanggup amik kengkawan tuk p reunion....('',)...
basirah and model fara afiza...
kaum hawa....a.k.a wanita yang hadir....lawa sungguh depa....hihi....
amik no tpone sat....t masa2 depan senang nk contact...i'allah...
again...depa berdua....=D

tasya...cuba memberitahu sesuatu....tapi malangnya tak dapat dikesan isyarat tu...=D

nazirul a.k.a own.....
qusyairi....dengan reben yang sangat bergaya....haha...*solihin kata dibeli khas tuk dia drpd India...haha..




KAMI bergaya bersama Cikgu Najib....('',)...

abg brader kita bertiga...cuba ushar sesuatu disana....
tersenyum lebar masing2 mungkin melihat sesuatu...pelik! haha...

fara afiza...*dy sangat suka amik gambar....=D jgn mrh...btl kan? hehe...

tasya and salwa....

linda dan syuhada....

izham seperti sedang berkawat...=D


beratur tunggu duit raya,,,ki ki ki...

suria dengan posing yg bergaya....=D

inilah wajah2 kawan2 aku....
merekalah yang menemani aku belajar dulu...
semua kenangan kami tercipta di
...sekolah kebangsaan sungai puyu,butterworth,pulau pinang...
setelah hampir sepuluh taun tak jumpa....
inilah mereka.....
masing2 dengan gaya yang tersendiri...haha..
inilah kawan2 aku yang paling awal aku kenal....
korg antara sahabat pertama aku di dunia aku...
sbb aku jmpa korg kt skola rendah...
sebelum skola rendah kita suma masuk tadika ja...
masa tu mana nak taw apa itu sahabat, teman, kawan suma tu, kan? 
so hgpa la sahabat, kawan, mber, teman aku yang terawal. ...
FRIENDS FOREVER. ...
korg banyak ajar aku erti persahabatan. 
THANKS A LOT FRIENDS.
*korang mesti terpikir,bia btol huzaim ni...haha..
whateva la...
yg penting aku bahagia...=D
aku menghargai nilai sebuah persahabatan... 
sampai sekarang aku masih kenal dan ingat korg....
alhamdulillah...thnx Allah....
masing2 dah makin ensem...
dah makin lawa...
ada yang dah berkahwin...
ada yang khabar anginnya dah bertunang*sapa dia org tu?ntah,,tgok la sapa naik pelamin dlu t..hehe...
ada yang bakal jadi cikgu...
ada yang bakal jadi jutawan...
ada yang bakal bergelar Datin/Dato etc...i'allah....
even ada yang dah bekerja....
dan masih ramai ag yang sedang belajar...
macam aku....('',)...
i'allah,suatu hari nanti...
mungkin kita akan berjumpa sekali ag...
mungkin tyme tu nanti...
ada yang da bawak suami or isteri*ehemmm...haha...
dah dukung anak*mungkin anak sedara..haha...
usung botol susu....hehe...
dan macam2 ag....
i'allah itu semua tak mustahil...
Allah itu Maha Mengetahui segalaNya kan...
('',)...

hmm...aku rasa kan...
ada banyak gambar ag...
tapi aku tak tau gambar tu ada kat sapa...
tunggu la next entry t...k..
i'allah ada gambar2 len yang sempat di snap pada hari reunion tu....
sbb aritu banyak ja kamera....
so gambar mesti banyak gak kan...hehe....

ok lah aku rasa sampai sini dulu kot....
i'allah tunggu next ent3 nanti...
untuk gambar2 yang seterusnya....
('',)...bye!




dulu pagi2 tengok cerita ultraman,
dah baca jangan lupa komen..haha...

anai2 dok dalam kayu,
dah habis baca thanx to u...('',)...


RAJIN2 DATANG LA SINI AG!!! ok!! 


note:event ni berlangsung pada hari raya ke 4...hari jumaat 02.09.11....detik bersejarah kami....

posted under |

6 comments:

khairun salwa said...

comeyh pantun !! hehe.

besh. solihin, kucai ngan izham dok ushar linda la. lagi mau tnya. haha!

gmbar len bnyk kt kmera solihin ngan nazirul kot. mintak la kt depa. ak pon nk mintak gak. kt mera linda ngan basirah pon ada gak sikit.

neways, thanx for da entry.

terima kasih. :)

huzaimRosli said...

thnx...syukran jazilan...hamsamida....haha...

tau da depa dok usha linda...haha...

t law da dpt suma gambar aku msuk ag...('',)..

Anonymous said...

hahahha!! de je unsure2 berbaur jeles ngan aku.. :P pepepon thanks tau... hehheeh

-fara

khairun salwa said...

hamsanida ? apa tuh? haha. terima kasih= gamsa hamnida.

welcome = chomaneyo ! haha.

Happy Family said...

salam.....bleh saya tau almt cikgu murad n cikgu najib????...sbb saya dh lma mncari diorg...klu ada fb blh email pd saya???....

Anonymous said...

valium online overnight buy valium no prescription - effects 40 mg valium

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments