Powered by Blogger.

good luck!!

assalamualaikum...
hye geng2 blogger sekalian...
apa habaq hari ni...
haa...harap suma sihat ja noo...
arini nak tulis entry selit2 sikit ngan loghat utaqha...
harap2 hangpa boleh paham kot...
i'allah la kan...
senang ja nak belajaq cakap loghat utaqha ni....
hehe....
arini aku ada periksa laa plak...
adui...dah la smalm cheq tdoq awai....
harap2 boleh la wat soalan periksa sat g...
amin...
doa2 kan laa aku jugak tau...
semoga aku berjaya jawab exam ni....
i'allah...
aku jugak doakan tuk sahabat2 aku...
terutama dak2 klas aku....
SELAMAT BERJAYA kawan2....
alaa setakat exam mid term ja pon....
pejam mata jaa....
haha*sembang nk kencang ja....sat g xboleh wat padan...jangan! lawak ja...hehe...
p/s lec kita: sesiapa yang rasa attendance teruk*paham2 sendiqhi laa naa...=D
wat la exam lek lok....
hehe...
ok la...tyme is almost there.....
so i need to study a little bit more....
Ya Allah berikan kemudahan kepada aku dan sahabat2 aku...
semoga kami dapat jawab soalan peperiksaan kami dengan mudah...
semoga kami dapat keputusan yang cemerlang....
InsyaAllah....amin Ya Rabb.....
bye! wallahu'alam....('',)...


   

posted under |
Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments