Powered by Blogger.

selamat hari lahir sahabat.....

assalamualaikum wbt....
kawan2 hari ni adalah 02.11.11....
hari bersejarah tuk sahabat saya....
1st sekali saya nak wish Happy Birthday tu dia,
yihuu!!! dia merupakan sahabat yang sgt baik,
awk, 
SELAMAT HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN,
saya doakan awak semoga awak sentiasa sihat,
dimurahkan rezeki untuk awak,
dilimpahi rahmat untuk awk,
dilindungi hidup awak daripada segala keburukan dan kejahatan,
dipermudahkan segala urusan awk,
semoga awak akan bertambah rajin, tak malas dan sentiasa bersemangat untuk terus belajar,
dan semoga awk berjaya mengecapi impian awk di dunia dan akhirat kelak,
insyaAllah....
setiap hari saya doakan awak,
insyaAllah moga2 Allah swt menerimanya,amin..
saya bersyukur kepada Allah swt saya punya sahabat yang macam awk,
awk tak sombong, tak tinggi diri walaupun awk belajar di peringkat yang tinggi daripada saya,
saya tertanya -tanya diri saya,
'apakah aku ini Ya Allah sahabat yang baik jugak untuknya?'
'apakah aku mampu menolongnya di saat dia dalam kesusahan?'
'aku takut aku tak dapat menolongnya Ya Allah di saat dia kesusahan,
oleh itu janganlah Engkau uji dia dengan dugaan/ujian yang besar'
'amin Ya Rabb....'
awk, semoga persahabatan kita ni akan berkekalan sehingga akhir hayat kita,
saya doakannya....insyaAllah amin...
once again I wish you Happy birthday,
May All your dreams come true...
amin...('',)...







sebelum mengakhiri en3 kali ni,
jom kita sama2 dengarkan lagu Selamat Hari Lahir,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
amin.....('',)...
nasyid oleh Aeman,
jom layan,
dan 
serangkap pantun

baju kurung baju melayu,
ucapan saya happy birthday to u...
bye! wassalam...





note* sama2 lah mendoakan utk sahabat saya ni...semoga Allah merahmati kehidupan dia dunia dan akhirat dan semoga Allah melimpahi rahmat juga untuk kita...amin Ya Rabb...

posted under |

2 comments:

si blogger manisku said...

like design blog ni.. :-)

Anonymous said...

Secondly, lives of celebrities are public and often praised or critiqued for a range of reasons. Perhaps you're trying to entice past customers to come back and do more business with you. Here is some useful information regarding the same. [URL=http://lopolikumino.com ]overtrumps[/URL] You can certainly find many good solutions out there for sources of vitamins in nearly any brand you can think of. We saw a variety of textures being combined, from tweed blazers with suede patches to chunky jumpers and cardigans.

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments