Powered by Blogger.

aku tak taw....!!!

I don't really know,
from where I should start it?
dari mana aku harus mulakannya?
fikiran aku masih bercelaru,
aku nak buat sesuatu,
tapi aku tak taw,
dari mana harus aku mulakan,
aku betul-betul pening,
aku nak mulakan balik apa yang dah aku tinggalkan dulu,
aku nak teruskan kembali,
aku tak mau lagi jadi macam yang lepas2,
wat kejab jek pastu benti,
aku perlu Istiqamah kali ni,
i'allah... amin...
korang tolong la doakan aku sekali ea...
semoga aku dapat wat apa yang aku hajatkan ni..
ok? thanx r... huhu...
I believe Allah will give me some more chances to try again,
and i'allah I'll not spoil it this time,
I'll try to make it success this time,
I'm gonna proof it....
('',)

posted under |

4 comments:

akema yazid said...

go go huzaim!!
haha..
hg ni da byk berubah ye..
papepun, bagus sgt..;)

huzaimRosli said...

thanx akema....=)
yke? aku da bnyak berubah?
berubah cm ne tu?
huhu~

adrinaqamarina said...

all da best untuk kamo :D

huzaimRosli said...

tq... =D
May Allah bless u... amin...

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments