Powered by Blogger.

..the ever best weekends..

assalamualaikum wbt,

ahaa ha... u guys know?
this weekends was a very special weekends I ever had,
nak taw kenapa? I guess u guys are already know the answer,
hahaha..
but maybe some still don't understand what I'm trying to say,
ok la, no need a big question mark for my question,
just straight to the point,
but how to go straight? I don't know?
kuang3....mmm... beginilah...
minggu ni terlalu banyak kengkawan, sedara mara,
sanak saudara, saudara saudari kita yang wat umah terbuka,
ataupun panggilan kebanyakan masyarakat OPEN HOUSE,
haha....
me myself were invited by members, relatives and also my lecturers
to attend thier open house,
wow!!! I don't really understand why so many invitations this year?
semua orang dapat rezeki yang banyak untuk Aidilfitri tahun ni,
alhamdulillah.... alhamdulillah jugak kepada mereka2 yang datang untuk makan,
macam aku... hahaha.....
aku tak kluarkan duet 1 sen pon dari dompet aku tuk beli mknn,
just guna duet untuk isi minyak moto jek,
bayangkanlah.... betapa besarnya rezeki yang Allah berikan kepada kita....
syukran Ya Allah...
tapi ingatlah wahai sahabat2 sekalian,
di samping kita mengunjungi rumah saudara saudara kita,
janganlah kita alpa sangat dengan makanan tu,
sampai kita terlupa untuk solat,
sabda Rasulullah saw:
sesiapa yang meninggalkan solat dengan sengaja maka ia kafir secara terang-terangan,
nauzubillah.... semoga kita tidak tergolong dalam golongan itu...i'allah..
('',)

*p/s: kepada sesapa yg nak wat OPEN HOUSE jgn lupa ajak aku taw... huhu... ingat .... haha...

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments