Powered by Blogger.

C.o.u.n.t.d.o.w.n


Countdown!!Countdown!!
lebih kurang 2 hari lagi!!!!! yeeeeaaaaa!!!

countdown? tuk apa? haaa...
mai cini aku nak bagitaw, hehe~

First countdown tuk Final World Cup,
Second: countdown tuk start klas balik, wekkkkk~
*yang second tu kurang best tu... hehe...
Seperti yang penduduk dunia sedia maklum,
Final Piala Dunia yang akan berlangsung pada hari Isnin ni,
*hari Isnin tu kat Malaysia la ,sebab tyme siaran langsung tu nanti pukul 2.0oam...kalau kat negara lain xtaw la ari apa? mungkin hari Ahad lagi.. kan? depends on ur country.... huhu...
Final WC1O kali ni melibatkan 2 pasukan dari Eropah,
iaitu Pasukan Sepanyol( Spain ) menentang Belanda( Netherlands ),
*Belanda? ada harapan ka? haha.... Spain mungkin menang... hihihi~
aku main game PES2010 pon asyik2 Spain ja yang menang... kakaka~
kalau tengok Spain main waktu Separuh Akhir menentang Germany aritu,
memang susah la nak cakap Spain KALAH.... haha...
Tapi kita tengok la nanti ea? huhu...
sebab BOla itu BULAT...
apa2 pon boleh jadi, kan?
sama2 kita nantikan...
SPAIN!!SPAIN!!


abis ja tengok Final WC tu,
ni yang malas ni,
pagi tu kena p..........
..KELAS..
Aduhhhhhhh~
*tak taw la berapa ramai yang akan datang,
tapi yang penting aku mesti p,
huzaim kan pelajar cemerlang? kikiki~

aku dengaq2 ada dah yang tak mau p,
emmm.... ikut hangpa la,
sendiri wat keputusan ok?
kelas oh kelas!!!
malas betul bila dengar nama kelas,
perasaan malas tu tak abis2,
daripada sem 1 samapi sekarang,
ish3... apa nak jadi Muhammad Huzaim... =(
aku pon xtaw macam mana nak buangkan perasaan malas tu,
susah sangat...
da macam2 cara aku cuba,
tapi semua tak berhasil*cam mana ea nak wat?
=(
tapi apa2 pon aku harap sem ni
*sem4
aku dapat buat sesuatu yang dapat hilangkan sikap malas aku tu,
i'Allah... amin.... =D
btw, tuk dak2 kelas aku,
4Manufacturing
*dulu 3Manufacturing..makin lama makin senior kita... haha..
Selamat kembali BELAJAR,
semoga sem ni kita dapat wat yang lebih baik dari sem2 yang lepas,
ok? i'Allah... sama2 kita doakan....

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments