Powered by Blogger.

TIDAK!!!!!

tidak seperti yang diharapkan,
tidak seperti yang diinginkan,
tidak seperti yang digambarkan,
tidak seperti yang dibayang-bayangkan,
tidak berlaku seperti yang aku pinta,
tidak berlaku seperti yang aku janjikan kepada mama & abah,
itu semua ketentuan-Nya....
Dia Yang Maha Kuasa...
Dia Yang Menentukan segala-galanya,
kita hanya mampu merancang,
Tapi apa2 pun,
aku amat2 bersyukur kepada-Nya,
alhamdulillah Ya Allah....
walaupun semuanya tidak seperti yang aku inginkan,
tapi aku percaya ada hikmah disebalik kejadian,
i'Allah...amin...
('',)

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments