Powered by Blogger.

takut...

arini taggal 08-07-2010,
genaplah 3minggu 2hari aku bercuti,
hahaha....
dan arini adalah hari Khamis,
hehe~~

*bajet orang laon xtaw plak arini ari apa? kakakaka~~
arini bangun ja tgok kiri kanan dah xbest cam selalu,
ye la mana taknya,
selalu mangkit pagi2 mesti nampak muka mama, abah, adik2,
arini, aku nampak muka
tilam & bantal Sobree ja,
wekkkk~
*aku ngn acap ja yang ada kat umah... yang lain mana? depa xdatang ag...
cutiku dah berakhir,
apabila aku sampai ja rumah sewa ni,
kat Desa Vista, Sepang,
aku anggap cuti aku dah berakhir,
walaupon masih berbaki 3 hari setengah,
12-07-2010 ni baru klas stat,
OK lah, xmau la nak sedih2,
atau nak layan perasaan pagi2 buta ni,
sebenaqnya nak gtaw arini kan............
adoi~ saat yang menggetirkan...

ARINI NAK P AMIK RESULT!!!!!
*sbb tu ssh nak ckp, sbb law boleh xnak tgok result ag...
takutnya aku!!!
tah lulus ke gagal ka aku???
doa kepada-Mu Ya Allah,
Luluskan lah Aku dengan keputusan yang cemerlang,
amin~~
seperti sem2 yang lepas aku target mesti 4flat,
tp skli pon xpenah dapat lagi,
harap2 sem ni la,
i'Allah... amin...
kalau sem ni pon melepas gak....
aku kena la tunggu sem 6 t plak,
kita rengok sat g... ok?
huhu.....


posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments