Powered by Blogger.

faveretku!!!!!

assalamualaikum...
for this en3 I want to share with u guys,
something which is really my favourite,
what is it?
it is all about motorcycles,
yea!!! motorcycles....
do u ever ride a motorcycle,
I hope yes,
hehe....
I want to ask u guys something..
do u ever seen this bikes anywhere before?


dengan keunggulan dan kecangihan teknolginya...
huhu....



pernah nampak motor ni kat highway utara selatan?
aku laa penunggangnya law korg nak taw,
hehehe... masa hadapan nanti laa..i'allah...

this my favourite bikes...
YAMAHA R1...
really hope one day I could have it,
i'allah.... amin...
sekarang ni aku just dapat beli motor yang kecik2 jek,
adik kepada RI iaitu,
YAMAHA LC 135,
haha....


ni pon ok lah wat masa skg,
laju niii!!! haha....
t daa keja bru pakai R1,
i'allah...
hmm... ok lah...
itu suma cerita2 dan angan2 aku pada masa depan,
sekarang aku nak bagitaw kt korg,
pasal sesuatu...
sesuatu yang aku selalu sangat amik taw,
hehe...
walaupon ianya tak penting sangat....
('',)...
aku nak bagitaw korg pasai,
the top 5 fastest bikes in the world....
this is the world rankings,
the fastest bikes in the world,
according to the top speed...
                                                                       



 1st RANK: Honda CBR 1100X 178mps


2nd RANK: Yamaha YZF RI 176mps
 *angan2 ku untuk memiliki sibijik moto ni... =D



   3rd RANK:Aprilla RSV 1000R Mille 175mps



                                                         4th RANK:Ducati 1098s 169mps



5th RANK: BMW KI200S 167mps




  jom layan video ni jab....


..TAMAT..

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments