Powered by Blogger.

i love u......

assalamualaikum wbt....

arini aku nak bercerita tentang seorang yang aku sayangi,
yang aku cintai, 
yang aku hormati,
dari aku kecik sampai laa sekarang,
orang pertama yang aku lihat sewaktu aku lahir ke dunia,
orang yang pertama memegang aku,
orang pertama yang membelai aku,
orang pertama yang menyuapkan aku makanan,
tanpa dia aku tak dapat teruskan hidup sampai sekarang,
tak dpat lah aku nak membesar,
meneruskan kehidupan aku,
melihat dunia sekarang,
siapakah dia yang aku maksudkan?
dialah  
!!!MAMA!!!
mama angah nak bagitau sesuatu kat mama,
angah sayang mama sangat2,
walaupon angah jarang2 bagitau kat mama,
or sebut perkataan 
angah sayang mama!!!!!
tapi hakikatnya angah terlalu sayangkan mama,
kalau mama tak dak,
angah pon mesti tak lahir kat dunia ni,
bagi angah,
mama lah, ibu terbaik kat dunia ni,
tak dak sapa pon yang lebih baik selain mama,
i'allah, angah akan senantiasa ingat mama dalam hati angah,
angah akan selalu doakan untuk kebaikan mama di dunia dan akhirat, 
semoga mama sentiasa bahagia, sihat dan dilindungi,
angah tak kan lupakan apa yang mama dah lakukan tuk angah,
dari kecik,
mama mengandungkan kami adik beradik,
ALONG, ANGAH, KAK LANG, BANG CIK dan ADIK,
penat lelah mama,
sakit mama,
kepayahan mama,
usaha mama,
setiap peluh mama,
pengorbanan mama,
angah tak akan lupakan..
i'allah... 
mama 
IBU TERBAIK KAMI!!!!!
mama
angah sedih sangat bila dapat tau mama sakit,
mama masuk hospital dan tak bagitau pon kat angah....
angah tak pernah tau pon,
yang mama sakit,
sebab mama tak pernah cerita kat angah,
dan sebab angah pon tak pernah nampak mama sakit,
or makan ubat apa2 bila angah ada kat umah,
angah just tau mama sakit kebas2 tangan jek,
awat mama rahsiakan daripada angah?
angah sedih sangat2 mama,
bukan sebab mama tak bagitau angah,
tapi sebab mama sakit,
angah tak nak apa2 terjadi kat mama,
sebab ANGAH SAYANG MAMA,
angah tak kan maafkan diri angah kalau apa2 terjadi kat mama,
angah janji akan jaga mama,
selagi angah mampu,
i'allah..
angah doakan semoga mama akan cepat sembuh,
mama jangan lupa makan ubat ok,
dan angah mintak maaf sebab tak dapat nak balik,
raya haji ni,
sebab angah cuti sehari ja,
ari kamis daa ada kelas,
sori sangat2,
angah tak dpat nak balik jenguk mama ngan abah,
adik2, tok, mak tok, tok ayah...
i'allah pas exam final angah balik,
doakan angah
mama and abah..
LOVE U MAMA and ABAH!!!


note: kepada mama* Basirah binti Shariff angah doakan mama sihat, jamgan lupa makan ubat tuu, semoga cepat sembuh dan dilindungi daripada segala penyakit, semoga mama sentiasa bahagia disisi abah* Che Rosli Bin Ismail..
kepada kengkawan: doakan tuk mamaku ok.. thanx...

posted under |

1 comments:

Anonymous said...

buy xanax alprazolam 0.5mg for dogs - xanax withdrawal symptoms webmd

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments