Powered by Blogger.

masa....

assalamualaikum wbt....
hai readers!!! good morning!!
wah lama rasanya tak tuli menulis ni...
haha... rindu plak rasanya..... =D
hmmm.... how r u ouls doing?
da nak akhir tahun ni,
mesti masing2 sibuk nak seat for final exam kan?
so for those who are seating for the final examination,
Iwish u guys GOOD LUCK ea...
do ur best.... =)
bagi yang belum pon amik exam lagi,
yang masih lama ag exam tuu,
cam dak Unikl MIAT ni,
haaa, kita prepare la apa yang patut,
wat preparation awal2,
kan senang t... hehe....
ok lah... hari daa masuk 2 november da,
sedar tak sedar da nak sampai hujung taun,
cepat betul masa berlalu kan?
korang tak kan tak perasan kot...
pejam celik pejam celik daaa abis tahun dah,
huhhhh!!! ini semua terjadi dengan kehendak Allah,
ag pon Allah akan ada berjanji dan memberi peringatan kepada kita,
apabila tiba akhir zaman t,
akan muncul tanda2 kecik hari kiamat,
antaranya ialah:
masa akan berlalu dengan pantas tanpa kita semua sedari,
macam yang sedang berlaku sekarang,
hmm ok lah sebelum aku akhiri entry kali ni,
aku nak korang layan lagu kat bawah ni dulu,
lagu ni kecik2 kita selali dengar,
tapi sekarang ni tak tau laa,
ok .. selamat menghayati,
nak cepat sebab nak p kelas nih... hehe....
wassalam.... ('',)...

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments