Powered by Blogger.

hepy besday awak...:::

assalamualaikum wbt...
hepy besday yang ke-20 awak....
saya wat entry ni tuk awak.....
hehe...awak jangan laa marah saya ea....=D
saya saja2 jek wat ni tuk awak....
boring2 kan... hehe...
semoga awak panjang umo & dimurahkan rezeki....k..
semoga awak sentiasa dilindungi....
dirahmati dan diberkati kehidupan awak...
i'allah... amin....
saya akan sentiasa doakan awak....
semoga awak cemerlang dan berjaya dalam pelajaran....
dan kehidupan awak...
di dunia dan akhirat....
('',).....
masuk ni da 3taun saya hanya dapat wish besday kat awak...
tapi tak sempat dan berpeluang ag nak bagi hadiah kat awak...
sebab awak dok jauh sangat...hehe...
daa banyak hadiah kat umah saya tuu... =D 
tapi tak apa...
saya tak kisah sangat...
hadiah2 tu saya simpan jek....
t satu masa boleh jek nak bagi awak...... 
kalau awak nak laa...
kalau tak nak saya simpan jek hadiah tuu....
tak de masalah.... =)
ok... last but not least...
sekali ag, saya nak wish...
HAPPY BITRHDAY yang ke-20 untuk awak....
semoga panjang umo & dimurahkan rezeki....
i'allah.... amin... 
may Allah bless u in whateva u r doing..... 
and May All ur wishes come true....
wassalam...


jom layan lagu ni!!! terbaik dari Aizat... =) Sungai Lui......

 

posted under |

5 comments:

Anonymous said...

sape laa org bertuah tuu kan... untung dia... semoga berbahagia...=D

huzaimRosli said...

amin... biarlah rahsia siapa dia.. =D

Anonymous said...

"dyer" dalam en3 nie, musty spesel bagie kamoo, kan? dyer sgt untong kowt dapat kamoo. siyap boowat en3 lagie.

huzaimRosli said...
This comment has been removed by the author.
huzaimRosli said...

=D biarlah Allah saja yg taw! no comment... huhu........

Newer Post Older Post Home

Islamic Clock

Islamic Widget

Firman Allah

(Apa yang kamu katakan itu tidaklah benar), sesungguhnya sesiapa yang berbuat kejahatan dan ia diliputi (ditenggelamkan) oleh kesalahannya itu, maka merekalah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya.
Surah Al- Baqarah ayat 81

There was an error in this gadget

Top Referrer Contest

Top Referrer Contest
nak join... jom klik... huhu....

..contest..

1st Lucky Draw by Atie Aizam

..1st award..

..1st award..
from Ima Aisuki.... =D

..2nd award..

..2nd award..
from myna...=D

..klik 4 derma..

..AKU..

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
kehidupan kita tak akan merasa tenang selagi kita tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dalam hidup ni banyak yg kita perlu tempuhi. Walau bagaimana sekali pun cubaan & dugaan yg datang jangan mudah mengalah. Berdoalah kepada Allah SWT. Allah akan membantu kita. Allah telah janjikan sesuatu yg istimewa untuk hamba-Nya yg beriman dan beramal soleh. Jangan lupa tuntutan kita sebagai seorang Islam. Solat 5 waktu sehari semalam, jangan ditinggalkan dalam keadaan apa sekali pun. Berusaha agar hidup kita di dunia tidak sia2 & mendapat faedah untuk kesenangan di akhrat kelak. i'Allah. Amin.

Recent Comments